Tietoa meistä

Rovaniemen seniorit ry:n päätarkoituksena  on tarjota jäsenistöllemme mukavia yhdessäolohetkiä, tutustumisia, retkiä ja matkoja.

Yhdessä muiden alueen eläkeläisyhdistysten kanssa ajamme  ikäihmisten oikeuksia ja etuja mm. pitämällä  yhteyttä sekä virkamieskuntaan että päättäjiin.

On monta hyvää syytä ja aihetta tulla mukaan seniorijoukkoomme!

• olemme kiinnostava senioritoimija
  • toimimme avoimesti ja houkuttelevasti
  • vähennämme  ikäihmisten yksinäisyyttä ja autamme
  • vahvistamme yhteishenkeä
  • olemme edelläkävijä nettiasioissa

Tarjoamme mukavaa yhdessäoloa, kulttuuria, liikuntaa sekä monipuolista kerhotoimintaa. Pääset nauttimaan virkistävistä retkistä ja matkoista.

Olemme välittävä ja toimiva senioriyhdistys

Keskiviikkokerhossa (parittomina viikkoina) tapaamme os. Potkuri, Pohjolankatu 2. alkaen kello 13.15. Aloitamme kahvihetkellä, jonka lomassa voit vaihtaa kuulumisia. Sen jälkeen kuuntelemme esitelmiä, joissa liikumme terveydestä taiteeseen, historiaa unohtamatta.

Ilmoitamme tapahtumista näillä sivuilla sekä myös Lapin Kansan seurapalstalla edellisenä lauantaina. Muutokset mahdollisia.

Toimintaa meillä on myös muistikerhossa. Hauskoissa tehtävissä  mieli virkistyy. Pidämme myös tärkeänä jäsenten digitaitojen kehittämistä.

Käymme teatterissa ja mielenkiintoisissa paikoissa. Teemme matkoja kotimaahan ja ulkomaille. Matka taittuu bussilla mukavasti tuttujen ystävien seurassa.

Jäsenmaksu 28 euroa. Jäsenille tulee Kansallisen senioriliiton Patina lehti. Jäsenet saavat myös etuja lipuista, osanottomaksuista ja matkoista.

Olemme vastuunkantajien ja vaikuttajien voimavarapankki!

Liity joukkoomme.!

Yhteyttä voit ottaa verkkosivujemme kautta yhteydenottolomakkeella tai tulemalla keskiviikotapaamisiin. Voit myöskin soittaa jäsenrekisterivastaava Hannele Simoselle puh. 040 740 7634. Lisää jäsenyydestä-sivulta löytyy lisätietoa toiminnastamme tulevan kevätkauden aikana.