Katso yhdistyksen syksyn 2023 ohjelma täältä!

2.9.2023

ROVANIEMEN SENIORIT  ry - SYKSYN OHJELMA

Merkitse kokoontumispäivät allakkaasi. Muutokset mahdollisia.
Seuraa Uusi Rovaniemi lehden torstain ’Seuratoiminta’-palstaa!

Kokoontuminen Potkurissa Pohjolankatu 2 klo 13.15 ellei toisin ilmoiteta

Syksyn 2023 ohjelma

13.9.                Nojatuolimatkailua lähelle, kauas ja vielä kauemmaksi. Anneli johdattaa.

27.9.                Muistiterveys. Vieraanamme Marika Kulppi. Lisäksi pidämme yhdistyksemme syyskokouksen.

11.10.              Tutustumme Arktiseen keskukseen. Johtaja Johanna Ikävalkon opastuksella

25.10.              Yhdistyksemme 50 -vuotisjuhla Ounasvaaran Majalla. Juhlapuhuja professori Päivi Rasi-          Heikkinen

8.11.                Toivo. Vieraanamme on tätä aihetta tutkinut Heidi Sinevaara-Niskanen.

22.11.              Itsenäisyys- ja syntymäpäiväjuhla Potkurissa, juhlapuhujana Mikko Virrankoski.

7.12.                Pikkujouluruokailu Lähteentien Pirtillä. Etukäteisilmoittautuminen. Varmistetaan tarjoilun hinta.

Matkat

Sotaorpojen kanssa yhdessä Tapionniemeen lähelle Pyhätunturia 1.11. Lisää tietoa myöhemmin.

Teatteri ja konsertit

Teatteri: Kirka 25.11. Marjatta varaa 30 paikkaa. Lippu ostetaan kassalta ja sitten ilmoitus Marjatalle väliaikatarjoilua varten.

Kamariorkesterin kenraali Korundissa: Olli Mustonen 9. 11. Lippu kassalta 6 €. Sen jälkeen omakustanteinen lounas.

Yhdistyksen muut tapahtumat!